Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Łojewska Aleksandra
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Sadowska Katarzyna
(2)
Sadowska Katarzyna (pedagog)
(1)
Sadowska Katarzyna (pedagogika)
(1)
Żukowska Beata Jolanta (1969- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Terapeuci zajęciowi
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Szkoły specjalne
(1)
Temat
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(4)
Czytanie
(3)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Komunikacja wspomagająca
(1)
PCS (system symboli)
(1)
Gatunek
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Antoś na zielonej łące : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Aleksandra Łojewska, Katarzyna Sadowska ; ilustracje i projekt teczki: Dawid Żabiński. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - Teka (broszura: 8 stron, [3] karty tablic luzem, skoroszyt: 23 strony) : ilustracje ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Niniejsza publikacja jest kontynuacją cyklu o przygodach Antosia (Antoś i słońce oraz Antoś i deszcz z publikacji W deszczu i w słońcu) z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miś i szal : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się /Katarzyna Sadowska ; [ilustracje Beata Żukowska]. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2019. - Teka (broszura: 8, [1] strona, skoroszyt 23, [1] strona, [3] karty tablic luzem) : ilustracje ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Opis według teki.
Miś i szal to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące oraz Piłkach) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mycie rąk : czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się /Katarzyna Sadowska, Aleksandra Łojewska ; [ilustracje Dawid Żabiński]. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2019. - Teka (broszura: 8, [1]strona, skoroszyt: 15 stron, [3] karty tablic luzem) : ilustracje ; 31 cm + 4 paski rzepowe.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Opis według teki.
Mycie rąk to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące, Piłkach oraz Misiu i szalu) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piłki :czytanie uczestniczące dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się / Katarzyna Sadowska, Aleksandra Łojewska ; [ilustracje Dawid Żabiński]. - Wydanie I. - Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia, 2018. - Teka (broszura: 11 stron, skoroszyt: 15 stron, [5] kart tablic luzem) : ilustracje ; 30 cm. + 6 pasków rzepowych.
(Biblioteka AAC)
(Czytaj i Rozmawiaj)
Opis według teki.
Piłki to kolejna (po W deszczu i w słońcu oraz Antosiu na zielonej łące) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19973 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej